Zorginkopers / Gemeente /
Cliënten krijgen snel grip op hun leven bij Stichting De Linde.
Zorg voor thuiswonenden
Ons zorgaanbod is toegespitst op thuiswonende cliënten. Sociale hulpverlening vanuit de WMO is de basis van onze ondersteuning.
Hierbij gaat het bijvoorbeeld om zelfredzaamheid en maatschappelijk functioneren. Dat vraagt om regelmatig contact en vertrouwen tussen zorgverleners en cliënten. Het stabiliseren van het dagelijks leven is prioriteit: werken aan een dagritme, een enigszins ordentelijke huishouding, een sluitend huishoudboekje en zo mogelijk dagbesteding.
Maar ook: op tijd iets extra’s doen als het mis dreigt te gaan. Een keer vaker langskomen, een uurtje extra aandacht, een gespecialiseerde hulpverlener erbij halen, aanvullende zorg organiseren, tot de situatie weer stabiel is. En dan een stapje terug doen, maar wel alert blijven.
Wat zijn de voordelen voor gemeenten?
De methodiek van Stichting De Linde
Onze aanpak is gebaseerd op de principes van het Steunend Relationeel Handelen (SRH), ontwikkeld met de RINO-groep (opleidingsinstituut GGZ) en Lloyds (onafhankelijk en geaccrediteerd kwaliteitsbureau).
Onze werkwijze scoort hoog op cliënttevredenheid en voldoet aan alle criteria van de ZvW.
We spreken je graag.
Vragen over zorginkoop? We spreken je graag en informeren je over De Linde en de vormen van samenwerking.
Je kunt ons bereiken via:
- Het formulier op deze pagina of